Stílus és elegancia

Stílus és elegancia

2012. március 12. | Akos Moldvan

cartier.jpg

Egy luxusmárkának a gondozása rengeteg odafigyeléssel jár. Az arculatnak, a megjelenésnek folyamatosan tükröznie kell, hogy hova pozicionálta be magát a brand, ki a célcsoport. A luxus óra-, ékszer- és divatmárkáknak a világ legdrágább bevásárlóutcáiban, fény és pompa közepette, "szájtátvamaradós" boltokkal és berendezésekkel kell megjelenniük ahhoz, hogy igazán komolyan vegyék őket és a piacon tiszteletet vívjanak ki maguknak.

A Cartier ezt a filozófiát követi lassan 165 éve és nem ismer kompromisszumot a reklámfilm témakörében sem. A párizsi Marcel ügynökséggel karöltve készítettek egy szokatlanul hosszú, 3 és fél perces reklámfilmet. A - néhány egész estés filmet is megszégyenítő - minőség már-már zavarba ejtő, a képzelet és a valóság közötti utazás pillanatok alatt elrepíti az embert egy másik világba.

Persze mi, földi halandók valószínűleg a termék árának láttán is azonnal másik dimenzióba találnánk magunkat, de az egészen biztos, hogy azok, akiknek ez a reklám készült, elégedetten és jó érzéssel állnak fel óriás bőrfoteljükből és ülnek be luxusautójukba, hogy első útjuk egy Cartier szalonba vezessen.

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr734311027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása