3D-s lift para

3D-s lift para

2012. március 02. | Akos Moldvan

nemesissubterra1_200.jpgBizonyára többen emlékeznek a Volkswagen Fun Theory kampányra, melyben több helyszín közt egy lift is felbukkan, vicces hangeffektekkel színesítve a járókelők hétköznapjait. Az Alton Towers szabadidőközpont szintén a liftet gondolta használni egyik reklámjához, amolyan élményfokozónak csak egy picit több adrenalin-töltettel.

A merész kampány a néha már hihetetlennek tűnő 3D-s technológiára épít és egy-két embert biztosan sikerült lesokkolnia a Nemesis Sub-Terra névre hallgató produkciójával. Ez a neve ugyanis a vidámparkban bemutatott legújabb attrakciónak, melyet előtte egy London Wandsworth negyedében található bevásárlóközpont liftjében kívántak demózni.

A lift alját 3D technológiával nyomtatott öntapadó fóliával vonták be. Hogy hány ember kapott szívinfarktust arról nem szól a fáma, de a videó alapján az "emlékezzenek rá az emberek!" felkiáltás a megrendelő részéről úgy tűnik meg lett valósítva.

nemesissubterra2_585.jpg

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr654283676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása