Művészi bemutatóterem
A reklám és a művészet összefonódásából már nem kevés kreatív ötlet született, elég csak az Absolut Vodka egész komoly méreteket öltő Absolut Blank kampányára vagy a Levi's robbantgatására gondolni. A Nissan is gondolt egy nagyot Belgiumban és a TBWA reklámügynökséggel karöltve nekiálltak egy az eddigiektől kissé eltérő reklám elkészítésének. Egy Nissan bemutatóterem lett a nagy ötletelés vége, de nem akárhogy. Brüsszel szélén egy régi épületet szemeltek ki, pontosabban annak is csak a falát, amire aztán 489 palack festékspray és 2 hét kemény munka után megszületett a lélegzetelállító alkotás. Az Ivo Mertens és Jasper Declerq nevével fémjelzett street art a maga 400 m2-es felületével azt hiszem elég figyelemfelkeltőre és látványosra sikerült, nem úgy mint a mi felújított Margit hídunk...
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.