Művészi bemutatóterem

Művészi bemutatóterem

2012. február 17. | Akos Moldvan

nissan_street_art.jpg

A reklám és a művészet összefonódásából már nem kevés kreatív ötlet született, elég csak az Absolut Vodka egész komoly méreteket öltő Absolut Blank kampányára vagy a Levi's robbantgatására gondolni. A Nissan is gondolt egy nagyot Belgiumban és a TBWA reklámügynökséggel karöltve nekiálltak egy az eddigiektől kissé eltérő reklám elkészítésének. Egy Nissan bemutatóterem lett a nagy ötletelés vége, de nem akárhogy. Brüsszel szélén egy régi épületet szemeltek ki, pontosabban annak is csak a falát, amire aztán 489 palack festékspray és 2 hét kemény munka után megszületett a lélegzetelállító alkotás. Az Ivo Mertens és Jasper Declerq nevével fémjelzett street art a maga 400 m2-es felületével azt hiszem elég figyelemfelkeltőre és látványosra sikerült, nem úgy mint a mi felújított Margit hídunk...

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr694122560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása