Adományok QR kóddal
Bár sokan úgy gondolják, hogy a QR kódnak nincs jövője, számos kampány épül az efajta vonalkódban elrejtett üzenet kommunikálására. Elég csak a nem rég bemutatott Heineken kampányra gondolni vagy megnézni a mostani, Propaganda ügynökség által elkészített kreatívot.
Az ügynökség újszerű módszerrel kezdett gyűjtésbe a hajléktalanok számára karácsonykor, mikor takarókkal és üvegekkel körbevett QR kódokat helyezett el az utcán. Amikor valaki bescannelte a kódot, a JustGiving weboldalára jutott okostelefonján, ahol pénzt adományozhatott valamelyik jótékonysági szervezetnek.
Az ügynökség azzal magyarázta a kampányt, hogy ezzel a módszerrel azonnal és biztonságosan adakozhatunk a rászorulóknak. A Simon on the Streets nevű szervezet mögött álló emberek biztosan megkapják a nekik szánt összeget és nem a drog- vagy alkoholfüggő embereket taszítják még jobban a földre.
Maga a Propaganda is hozzájárult 1000 fonttal az adományozáshoz, így mutatva jó példát a többi járókelőnek.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.