Adományok QR kóddal

Adományok QR kóddal

2012. január 16. | Akos Moldvan

 

Bár sokan úgy gondolják, hogy a QR kódnak nincs jövője, számos kampány épül az efajta vonalkódban elrejtett üzenet kommunikálására. Elég csak a nem rég bemutatott Heineken kampányra gondolni vagy megnézni a mostani, Propaganda ügynökség által elkészített kreatívot.

Az ügynökség újszerű módszerrel kezdett gyűjtésbe a hajléktalanok számára karácsonykor, mikor takarókkal és üvegekkel körbevett QR kódokat helyezett el az utcán. Amikor valaki bescannelte a kódot, a JustGiving weboldalára jutott okostelefonján, ahol pénzt adományozhatott valamelyik jótékonysági szervezetnek.

Az ügynökség azzal magyarázta a kampányt, hogy ezzel a módszerrel azonnal és biztonságosan adakozhatunk a rászorulóknak. A Simon on the Streets nevű szervezet mögött álló emberek biztosan megkapják a nekik szánt összeget és nem a drog- vagy alkoholfüggő embereket taszítják még jobban a földre.

Maga a Propaganda is hozzájárult 1000 fonttal az adományozáshoz, így mutatva jó példát a többi járókelőnek.

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr923553383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása