Rajongj egy svájci faluért
Napi fejtörő: Hogyan lehet, hogy egy 80 fős svájci falunak 12 ezer rajongója legyen?
A tini lányok egyértelműen rávághatnák, hogy " Úgy, ahogy SP új klipje több embernek tetszik, mint ahányan látták", de nem, a megoldás azért ennél összetettebb.
Ötletes és kreatív módon dobta fel ismertségét Obermutten, egy kicsiny svájci falu a Facebookon, a Jung von Matt/Limmat ügynökség segítségével. A turisztikai kampánynak is betudható akció nagyobb kereskedelmi oldalak vagy ismertebb emberek FB oldalait is megszégyenítő módon szaporítja rajongóinak számát napról napra. Mindezt teszi úgy, hogy egy fillért nem költött az adatbázis építésre, ami azért nem egy mellékes dolog.
Bödőcs Tibor említette, hogy a svájciak annyira nyugodt emberek, hogy ha valami őrültséget akarnak csinálni akkor elállítják a fali órát két perccel vagy összekeverik a szelektív hulladékot... Itt is valami hasonló történhetett. Feltételezem, hogy csak az unalmas hétköznapokat próbálták meg feldobni olyan módon, amiből még kis falujuk is kamatozhat.
Az akció lényege, hogy minden egyes rajongójuk profilját kinyomtatják és kihelyezik a faluban valamelyik szabadon maradt táblára/felületre. Amint ez megtörtént, lefotózzák és közzéteszik a saját Facebook oldalukon. Aki tehát szeretne Svájcban egy kis hírnevet az ne habozzon, jelöljön és kis szerencsével viszontláthatja magát Obermutten valamely építményének oldalán!
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.