Fürdők Éjszakája! És Te? Ott leszel?

Fürdők Éjszakája! És Te? Ott leszel?

2011. november 15. | Akos Moldvan

 

Szoktam siránkozni hazánk reklámfelhozatalán ez tény. De az is tény, hogy ha valami olyanba botlok, amire felkapom a fejem, azt nagy örömmel szoktam blog posztban éltetni és hozzáfűzni, hogy "IGEN! Nekünk is vannak mókás, vagy kreatív rövidfilmjeink"...

"Kreatív" alatt gondolok például az általam oly nagyon szeretett Budapest - Get Engaged imázsfilmre. A "mókásra" pedig itt van az alábbi, amit pár napja sikerült felfedeznem az egyik kereskedelmi TV csatornán! Igazi felüdülés volt a hüvelygomba és a székrekedés közt. Ezek szintén reklámok voltak, még mielőtt...

Sziget Peti ismerősen cseng szerintem mindenkinek, én imádtam azt a kampányt is, beújítottak egy olyan reklámmal, ami aztán vírusként terjedhetett a neten, hiszen a célközönség igencsak vevő volt, a Janklovics Péter által megtestesített vagány csávóra. A Fürdők Éjszakájának promóciós filmjét ugyancsak a Proud kreatívügynökség készítette, akiknek a fejéből a Szigetes kampány is kipattant.

Jótékony társaság ez én mondom, most például egy-két ellenállhatatlan mondattal segítenek a fiúknak, hogy garantáltan emlékezetes legyen számukra Budapest valamelyik fürdőjének medencéjében a rapid randi. Persze, hogy az alábbi videóban bemutatott csajozós mondatok hallatán velünk röhögnek-e majd a lányok, vagy rajtunk... az csak aznap este fog kiderülni, de próba szerencse! :)

Biztos lesz egy-két ember, akinek nem sikerül megütni az alábbi vírusvideóval a humorküszöböt, de bízom benne, hogy sokkal többen lesznek azok, akik velem együtt jót nevetnek a videóban szereplő Latin Leveren (hogy Csoki bácsitól idézzek az Üvegtigrisből...)

Ezek után mi mást mondhatnék? IRÁNY a Fürdők Éjszakája 2011. november 19-én!
És Te? Ott leszel?

 

 

Az alakításért gratula Bártfalvi Sanyócának! ;)
 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr323383951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása