Amikor már nagyon szűkös a parkoló

Amikor már nagyon szűkös a parkoló

2011. október 29. | Akos Moldvan

 

A Mobilia Svédország egyk legnagyobb áruházlánca. Legújabb kampányukban az újonnan felépített parkolóházba szerették volna átcsábítani az autósokat a kinti szűkössé vált parkolóból. Amitől nagyon komoly ez a reklám az, hogy viszonylag keveset tettek ezért, de a manapság oly népszerű social media oldalak és az internet úgy általában gondoskodott arról, hogy mindenki tudjon (sőt beszéljen!) róluk! Egyik éjszaka egy ügyes húzást csináltak, egymásra pakoltak két autót (melyeknek feltehetőleg nem valós vásárló a gazdája) és ezután...... és ezután hátradőltek és várták a reakciókat.

Azok menetrend szerűen el is árasztották az internetet fényképekkel, cikkekkel, bejegyzésekkel, majd mikor kellő hype volt az akció körül a Mobilia is lépett és online és print formájában lerántotta a leplet az akció lényegéről. És a slusszpoén? Na azt nézzétek meg magatok! :)

Kreatív reklám és nem utolsó sorban olcsó és hatékony! :)

 

 

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr303337679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása