A repülés története BA módra...

A repülés története BA módra...

2011. október 11. | Akos Moldvan

A British Airways elindította a legnagyobb brand ismertséget növelő reklámkampányát, amik TV-ben, újságokban és online is futnak.

Keith Williams vezérigazgató a következőt mondta róla: "A kampány egy új fejezet nyitását képviseli. A hirdetések középpontjában a British Airways öröksége és mottója áll: To Fly, To Serve" (Repülni, Kiszolgálni)

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr983295221

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fontos a mese? 2011.12.08. 11:18:47

Csak a felolvasás vagy hangos mese is jótékony hatású? A gyermekek épp úgy tele vannak problémákkal, gondokkal, mint a felnőttek. Számos kérdés foglalkoztatja őket, k&oum

Trackback: Ítélkezünk – British Airways 2011.12.08. 00:45:20

Utaztunk vagy egy tucat különböző légitársasággal eddig, ezért most úgy döntöttünk, a tapasztalatok alapján ítélkezünk a British Airways-ről. A blog rendszeres olvasói már tudhatják: velük mentünk nyáron New Yorkba, arra az útra, amiért a blog is szüle...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása