Vasárnapi klasszikus: Sony Bravia

Vasárnapi klasszikus: Sony Bravia

2011. október 02. | Akos Moldvan

Mai klasszikusunk egy nagyon népszerű reklám, ami talán egyike azoknak, amely szinte minden nézőnek anno egyöntetűen tetszett!

A Sony 2005-ben mutatta be az új HD LCD televízióját a Bravia-t (Best Resolution Audio Visual Integrated Architecture). Csodálatos reklámkampánnyal támogatták meg az új jövevényt a londoni Fallon ügynökség segítségével. A Bravia reklámok esetében azóta is a színeken van a hangsúly, a lélegzetelállító vizuális élményen.

Ebben a reklámban San Franciso utcáit árasztották el 250.000 db élénk színű gumilabdával, melyek a szuper slow-motion technikának köszönhetően eszméletlen látványt nyújtanak a meredek utcákon pattogva.

A felvételeket a dán fotográfus, Nicolai Fuglsig készítette, a zenét pedig José Gonzalez szerezte.

Akinek kétségei vannak afelől, hogy a reklámban tényleg igazi labdák pattognak és úgy gondolja inkább számítógépes trükkről van szó, az tekintse meg a "Hogyan készült?" videót is.

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr503260162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása