Amikor a reklám életre kel!

Amikor a reklám életre kel!

2011. szeptember 26. | Akos Moldvan

A világ folyamatosan fejlődik. A reklámozás, a kereskedelmi reklámok és hirdetések elhelyezése, megvalósítása napról napra változik. A Kreatív csoport által megrendezett "Branded Content és Product Placement" Konferencián is rengeteg szó esett arról, hogy mekkora teret nyert az utóbbi időkben a termékek elhelyezése, tartalmak mellé "csempészése" akár offline akár online területről beszélünk.

Szintén egy új felfogás a következő reklámban szereplő termék, ami mögött véleményem szerint nagyon nagy potenciál van és a következő évek hírei, cikkei, reklámjai ezzel a technológiával fognak egy magas, minőségi szintre emelkedni.

A technológia pedig nem más, mint a kiterjesztett valóságot felhasználó tartalomelőállítás. Egy Blippar nevű applikáció segítségével kelnek életre a márkák, melyek jelen esetben a dublini Metro Herald nevű újság segítségével vonulnak a nagyérdemű elé.
A hirdetésekben egyébként nem kisebb nevek vannak, mint a Jack Daniels, a Miller vagy a Universal Pictures.

A kiadványban többek között ezen cégek nyomtatott anyaga kel majd életre az alkalmazás segítségével. Hogy hogyan? Egy még júniusban feltöltött videójukból minden kiderül.

 

tovább komment

A bejegyzés trackback címe:

https://creativeads.blog.hu/api/trackback/id/tr743256891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása