Amikor a reklám életre kel!
A világ folyamatosan fejlődik. A reklámozás, a kereskedelmi reklámok és hirdetések elhelyezése, megvalósítása napról napra változik. A Kreatív csoport által megrendezett "Branded Content és Product Placement" Konferencián is rengeteg szó esett arról, hogy mekkora teret nyert az utóbbi időkben a termékek elhelyezése, tartalmak mellé "csempészése" akár offline akár online területről beszélünk.
Szintén egy új felfogás a következő reklámban szereplő termék, ami mögött véleményem szerint nagyon nagy potenciál van és a következő évek hírei, cikkei, reklámjai ezzel a technológiával fognak egy magas, minőségi szintre emelkedni.
A technológia pedig nem más, mint a kiterjesztett valóságot felhasználó tartalomelőállítás. Egy Blippar nevű applikáció segítségével kelnek életre a márkák, melyek jelen esetben a dublini Metro Herald nevű újság segítségével vonulnak a nagyérdemű elé.
A hirdetésekben egyébként nem kisebb nevek vannak, mint a Jack Daniels, a Miller vagy a Universal Pictures.
A kiadványban többek között ezen cégek nyomtatott anyaga kel majd életre az alkalmazás segítségével. Hogy hogyan? Egy még júniusban feltöltött videójukból minden kiderül.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.