Na ez a hibridautó nem kéne...
Nem is olyan régen tettem ki egy posztot, amelyben az Ausztrál Közlekedésbiztonsági Hivatal (TAC) reklámjai és azok hatékonysága volt a téma. Nos az alma nem esik messze a fájától, a szomszédos Új-Zélandon készült print hirdetéseken, az Ogilvy reklámügynökség marketingstratégiája nem sokban különbözik ausztrál társaikétól, bár a sokkoló ábrázolásmódot itt talán sikerült némi humorral is fűszerezni.
A képeken karambolozó autók hibrid elegyét láthatjuk. A rendhagyó autógyár fúzióból így jöhetnek létre a legújabb autómárkák is, mint pl.: Toyazda, Volksubishi vagy éppen Nissbaru. Az ábrázolásmód zseniális az új típusokhoz pedig egy sima kereszteződésben is hozzájuthatunk ha nem figyelünk... Remélem senkinek nem lesz ilyen autója...
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.