1000 lóerő nem játék!
Vannak dolgok, amiknél megéri várni.
Ez a szlogenje az ausztrál kormány legújabb közlekedésbiztonsági reklámjának, melyet a Perthben található Marketforce reklámügynökség készített. Az ausztrál TAC (Transport Accident Commission) reklámjainál már megszokhattuk, hogy igencsak sokkolóak és durvák, viszont úgy tűnik, hogy hatékonyságuk statisztikailag igazolható. A közúti balesetek száma drasztikusan visszaesett az efajta reklámok sugárzása óta.
Most a Rail Safety próbálja meg felhívni az emberek figyelmét arra, hogy nem érdemes rohanni, főleg akkor nem, ha egy 1000 lóerős vonat az ellenfél. Az ábrázolásmód szerencsére most kevésbé drasztikus, bár ennek elég sok köze van ahhoz is, hogy még idő előtt elvágják a futó cselekmény szálait.
Mindenesetre akit érdekel, hogy 1000 lóhoz láncolva mi is történhetne velünk az tekintse meg az alábbi kis rövidfilmet és gyorsan rakja is össze a kirakó darabkáit, hogy bizony a vonatátkelőhelyeken sem járna semmivel sem jobban, ha egy óvatlan pillanatban lép le.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.