A virtuális vásárlásé a jövő?
A kutatások szerint a koreai a második leginkább munkafüggő nép Földünkön. Ebből következik, hogy a munkán kívül nem sok mindenre tudnak időt szánni, így van ez a bevásárlással is. A Tesco szöuli reklámügynöksége a Cheil Worldwide, Homeplus néven hozott létre a metróállomásokon virtuális áruházakat. Mivel az otthon és a munkahely között akarva akaratlanul útba ejtenek egy-két metrómegállót az emberek, gondolták amíg várnak a szerelvényre, akár meg is spórolhatnák maguknak a bevásárlást.
A kijelzőket úgy tervezték meg, hogy egy tényleges bolt polcsorainak feleljenek meg, a vásárlók azonban a termék kocsiba helyezése helyett csak egy QR kódot olvastatnak be az okostelefonjukkal, minek következtében a termék a virtuális szatyrukban landol.
Amint készen voltak a virtuális vásárlással a termékeket már pakolták is nekik össze a Homeplus dolgozói, amivel megspórolták ezt a kellemetlen, de kötelező dolgot maguknak.
A kampány nagyon sikeres volt, ami nem csoda, hiszen így, hogy az okostelefon lassan mindennapi életünk része, valószínűleg nem csak Koreában fogunk találkozni ilyen lehetőségekkel.
CreativeAds Blog a Facebookon
Egy kattintás, hogy ne maradj le a friss posztokról.